Sender del Castanyer de les 9 Branques

Sender circular, senyalitzat amb fites de fusta.

Durada del recorregut: 1,30 h (anar i tornar).
Dificultat de la ruta: Baixa.

Està totalment prohibit utilitzar les imatges per a fins econòmics sense l'autorització de l'autor.

Per fer la ruta des de la plaça Major de Viladrau: agafarem el carrer Sant Marçal deixant l'Hotel Bofill a la dreta. A la cruïlla seguirem per la dreta deixant a la nostra dreta la plaça Dr Carulla i la capella de la Pietat.

Plaça Dr Carulla (parc infantil).

Continuarem pel carrer de Torreventosa fins agafar el passeig Ramon Bofill.

Continuarem pel passeig Ramon Bofill deixant la Font del Sot de Can Rosell a la nostra dreta, seguirem fins a la cruïlla que queda a pocs metres.

En aquest punt s'inicia el recorregut del sender del Castanyer de les 9 Branques.
Tot el recorregut està assenyalat amb fites de fusta fins a sortir de nou en aquest punt.

Aquí teniu l'opció de visitar la Font de les Paitides que queda a uns vint metres i tornar al camí.

Donar un cop d'ull a les fonts i continuar pel sender.

En arribar a la carretera asfaltada hem d'anar a la dreta.

Seguirem recte deixant a l'esquerra Mas el Martí.

En arribar a la Masia de la Vila, seguirem les marques del sender fins arribar a un castanyer que sembla una cabana.

Tot seguit girem a la dreta i ja veurem el Castanyer de les Nou Branques a uns quants metres més avall.

Quan hàgim passat les pedres, girarem a la dreta seguint les marques del sender, fins a sortir al camí de La Vila.

Hem arribat al final del sender del Castanyer de les 9 Branques. Només queda tornar al poble de Viladrau.

Els recomano que donin un cop d'ull a la pàgina d'inici del bloc, trobareu rutes pels voltants de Viladrau o llocs d'interès per visitar.