Ruta circular Mas la Sala amb neu

Ruta circular amb neu: Aparcament Club de Polo de Viladrau - Mas la Sala - La Sala Nova - Font dels Avellaners - Mas la Sala - Pont de la Sala - Aparcament Club de Polo de Viladrau.

Deixar el vehicle a l'aparcament del Club de Polo de Viladrau. Agafarem la carretera de l'esquerra direcció al camp de polo, hem de travessar un pont medieval i una passarel·la de fusta sobre la riera Major i continuem per la carretera deixant el camp de polo a la nostra dreta.

Camp de Polo Sant Antoni de Viladrau.

Hem de continuar per la mateixa carretera fins que arribem a la masia Mas la Sala.

Imatge del Santuari de Sant Segimon des de la mateixa carretera.

Des de la carretera ja es veu la masia Mas la Sala, envoltada de muntanyes i bonics boscos.

Mas la Sala amb el Santuari de Sant Segimon al fons.

Riera de l'Erola.

Mas la Sala (Casa natal del famós bandoler Joan Sala i Ferret, Conegut amb el sobrenom de Serrallonga).

Continuarem per la mateixa carretera fins a arribar al pati de la Sala Nova, que queda a poca distància.

Entrada a la Sala Nova (sona particular, no entrar).

Pel costat del cobert es troba un camí que s'endinsa dintre del bosc, que et porta fins a la Font dels Avellaners.

La placeta de la Font dels Avellaners amb dos castanyers centenaris, una taula feta amb una roda de molí, un faig de mides bastant considerables i la font a la feixa de baix.

La Font dels Avellaners.

A pocs metres, seguin el curs de la riera a munt, sortirem aquest raconet tan fantàstic. Cal pujar pel costat dels castanyers fins a trobar un corriol que porta fins a la cascada per la part de dalt.

Deixarem aquest lloc i tornarem al Mas la Sala, passarem per la part de baix fins a trobar el pont medieval de la Sala.

Cal travessar el pont i continuar per la dreta, direcció a l'aparcament del Club de Polo de Viladrau.

En aquest lloc és molt humit i si troba molta molsa a les branques dels arbres.